Når virksomheder skal bestille morgenbrød, gælder det om at gøre det så let for dem som muligt. Med Firmakonto-funktionen, gør du det let for dine firmakunder at handle hos dig uden at skulle finde firmakortet frem hver gang. Du vælger selv hvor ofte dine erhvervskunder skal faktureres, uafhængigt af antallet af bestillinger der er lagt ind i perioden.
"Det er nemt, hurtigt og gavner forretningen"
"Webshoppen hjælper os til at markedsføre flere produkter. De flotte billeder betyder, at kunderne ikke længere kun bestiller det, de har i hovedet. Vi frister dem med et større udvalg, og det har givet et bedre salg af forskellige produkter."
”Nemt”, ”genialt” og ”utrolig smart”. Tina Fyhn er jyde, men bruger alligevel store ord, når hun skal beskrive Landsbybagerens nye webshop. Takket være Premium Pro blev den sat op på få dage, og nu har de et flot, online udstillingsvindue, der gør det nemt for kunderne at bestille og afhente.
Når jeg besøger en ny kunde, så har jeg på forhånd lavet en test-side med kundens navn og de produkter, jeg tror, de er interesserede i. Så taler vi ud fra den. De kan se billeder og priser på produkterne, og se, hvor nemt det er at bestille, forklarer John Damm-Ottesen, der er medejer af BRØD.
– Systemet har både fjernet en arbejdsgang eller to, en stressfaktor og en masse støj omkring sms’erne. Det har også gjort os meget mere parate til at modtage nye B2B-kunder mere professionelt.
Telefonen i butikslokalet tier stille, men til gengæld har nye kunder klikket sig frem til disken i Bogense Bageren. En webshop sparer meget tid, lyder erfaringen fra det nordfynske.
Det seneste år har vi generelt solgt mere og mere på webshoppen, og vi har stadig det samme over disken, så det har givet os et mersalg, siger Anita Juul Madsen, der ejer og driver Bogense Bageren.