Menu

Vores passion, din succes

Velkommen
mystery shopper

Mystery shopping

 

Viden er vejen til succes. Hvordan oplever kunderne din butik?

Hos CBP går vi meget op i at hjælpe danske bagerbutikker til fremgang. Derfor har vi indgået samarbejde med Servicemind, der tilbyder at udføre mystery shopping og kundeinterviews, så du bliver klogere på dine kunder.

Har du et præcist billede af, hvordan din bagerbutik fremstår i dine kunders øjne? Er der ting, du har vænnet dig til, som måske i virkeligheden forhindrer dig i at få endnu mere omsætning? I samarbejde med servicespecialisterne fra Servicemind tilbyder vi mystery shopping og kundeinterviews.

Servicemind er eksperter på området og har 20 års erfaring med målinger hos store og små detailkæder i Danmark og udlandet. Det handler om at få flere loyale kunder. – Vi har gode erfaringer med at hjælpe bagerforretninger til bedre kundebetjening, varespejl og butiksindretning, fortæller Søren Lybye, indehaver af Servicemind. – Sagen er, at tilfredse kunder ikke er nok. Loyale kunder er meget mere værd. En loyal kunde lægger mange flere omsætningskroner og anbefaler ofte butikken til andre. 

DIT UDBYTTE ER:
 - friske, eksterne øjne på din forretning
 - en objektiv vurdering af butik, varespejl og betjening
 - et konkret udgangspunkt for optimering og træning
 - Mystery shopperen besøger butikken fire gange, fordelt over
   årstider og tidspunkter på dagen. Dvs. at det samlede
   indtryk ikke afhænger af, hvordan butikken lige fremstod på ét bestemt tidspunkt.

KUNDEINTERVIEWS:


· Servicemind tilbyder interviews af dine kunder, så du får et klart billede af, hvordan de oplever butikken, varerne og betjeningen. · Servicemind står foran din butik på udvalgte dage, så de kan indsamle så mange svar som muligt.

· Du får konkret viden om, hvordan dine kunder oplever din butik, hvilken forventning kunden har, og i hvor høj grad den bliver opfyldt.
glasurbaker baking breadchokoladebaker workstation