mystery shopper

Mystery shopping

 

Viden er vejen til succes. Hvordan oplever kunderne din butik?

Hos CBP går vi meget op i at hjælpe danske bagerbutikker til fremgang. Derfor har vi indgået samarbejde med Servicemind, der tilbyder at udføre mystery shopping og kundeinterviews, så du bliver klogere på dine kunder.

Har du et præcist billede af, hvordan din bagerbutik fremstår i kundernes øjne? Er der detaljer, du har vænnet dig til, som måske i virkeligheden forhindrer dig i at få endnu mere omsætning? Nu hjælper CBP dig med at se din forretning udefra. I samarbejde med servicespecialisterne fra Servicemind tilbyder vi mystery shopping og kundeinterviews. Servicemind er eksperter på området og har 20 års erfaring med målinger hos store og små detailkæder i Danmark og udlandet. Det handler om at få flere loyale kunder. – Vi har gode erfaringer med at hjælpe bagerforretninger til bedre kundebetjening, varespejl og butiksindretning, fortæller Søren Lybye, indehaver af Servicemind. – Sagen er, at tilfredse kunder ikke er nok. Loyale kunder er meget mere værd. En loyal kunde lægger mange flere omsætningskroner og anbefaler ofte butikken til andre. Dét er mange penge værd og kan som regel opnås med overraskende enkle midler. 

Hvis du indgår en aftale om mystery shopping, får din butik fire besøg fordelt over maks. et år. Din butik og service bliver vurderet på en række punkter, som du er med til at udforme, så du får svar på præcis de spørgsmål, du har.


DIT UDBYTTE ER:
 - friske, eksterne øjne på din forretning
 - en objektiv vurdering af butik, varespejl og betjening
 - et konkret udgangspunkt for optimering og træning
 - Mystery shopperen besøger butikken fire gange, fordelt over
   årstider og tidspunkter på dagen. Dvs. at det samlede
   indtryk ikke afhænger af, hvordan butikken lige fremstod på ét
   bestemt tidspunkt

Kundeinterviews:

  • I samarbejde med Servicemind tilbyder CBP også at interviewe dine kunder, så du får et klart billede af, hvordan de oplever butikken, varerne og betjeningen.
  • Medarbejderne fra Servicemind står foran din butik i tre timer på to udvalgte dage, hvor der er mange kunder, så de kan indsamle så mange svar som muligt.
  • Dit udbytte er: konkret viden om, hvordan dine kunder oplever din butik og service viden om den forventning, kunden har, og i hvor høj grad den bliver opfyldt et godt udgangspunkt for en snak med personalet om, hvordan I kan blive endnu bedre.

 

mystery shopper 4mystery shopper 1mystery shopper 3mystery shopper 2